Politica de livrare si retur
Flori si plante Retur
Company Name | CONVALLARIA SHOP SRL |
Fiscal Code | 39776369 |
Registry No. | J32/1155/2018 |
EUID | ROONRC.J32/1155/2018 |
Politica noastră de rambursare și returnare durează 14 de zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb. Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare. Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare sau numar coamnda.
Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului, înainte luați legătura cu noi prin email sau telefon.
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.
Livrare
8.3 Modalitate de Livrare
Metode de livrare: URGENT CARGUS (in toata tara), ridicare comanda (numai in Sibiu) {Floraria Aqua, Calea Dumbrăvii 15, Sibiu .
Termenul de livrare este de obicei in 2 – 3 zile lucratoare, sau in cel mult 10 de zile calendaristice de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.
Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 150 lei se percepe o taxa de transport de 23.00 lei.
Transportul este GRATUIT pentru comenzile mai mari de 150 lei.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la{magazin@flori-plante.ro}.
Reduceri
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la {magazin@flori-plante.ro}
Dacă articolul a fost marcat ca cadou când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.
In cazul în care articolul nu a fost marcat ca cadou la cumpărare sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs. .
Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul prin poștă la: {Floraria Aqua, Calea Dumbrăvii 15, Sibiu 557260}.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Contactați-ne la {magazin@flori-plante.ro}pentru întrebări legate de rambursări și returnări.